woensdag 8 april 2009

Non vertel eens...

Eigenlijk is dit een beetje in navolg van N., ik heb het vermoeden dat wij in veel opzichten meer op elkaar lijken dan wij eigenlijk dachten.

N. Die een droom heeft om een boek te schrijven daarom haar fanatasie de vrije loop laat via haar blog. N. die houdt van lezen en zelfs haar eigen bibliotheekje heeft ingericht om daar heerlijk weg te dromen bij een mooi/spannend/goed boek.

Wij lijken stiekem veel op elkaar N. en ik. Ik die al verhalen schreef op de pc toen die nog geen word had maar alleen word perfect. Ik die op een saaie zondag middag aan tafel zat bij opa en oma en daar een notitie blok onderschreef met de verhalen die in mij opkwamen. Ik die in groep 8 een toneelstuk schreef. ( welke uitgevoerd zou zijn wanneer ik niet zo een controle freak zou zijn geweest) Ik die wegdroom bij een spannend boek, ik die mijn fantasie op die momenten vrij laat rond zwerven.


N. bedankt voor het idee, mijn vraag aan jou mag ik met je mee schrijven?

1 opmerking:

  1. Laat je fantasie de vrije loop... Kunnen we elkaar inspireren!

    Je eerste vaste lezer heb je in ieder geval al!

    BeantwoordenVerwijderen